miercuri, 27 octombrie 2010

I am back & a littel haul

Dupa 3 saptamani de absenta revin.... Fiind prinsa intr-o situatie de familie nu am avut acces all the time la ineternet si nici la my lovely laptop :) Insa chiar daca am stat departe de ”lume” :)) am reusit sa imi iau ultimile comenzi facute online si nu numai... Asa ca enjoy!:)


Din pacate imaginile nu sunt de cea mai buna calitate.. dar... merge :)

Inainte sa fiu prinsa in altceva am reusit sa fac o comanda pe genutze, de unde am luat o perche de gene false, un adeziv Duo pentru acestea, un baton corector pentru pete rosii si un fard pentru sprancene de le Revlon.
Tot acum mi-a venit si comanda pe care am facut-o dupa ce am citit ca nu vom mai avea un reprezentant NYX in Romania, asa ca am comandat pe mekeup-shop fardul pentru sprancene, un jumbo pencil si o trusa eyes shadow glitter.

Si pentru ca in primavara, in timpul renovarii locuintei, paleta mea 120 a fost distrusa iremediabil, abia acum am reusit sa mai comand una (mi-a fost dor de ea) :D.


Nu sunt mare fan Avon, dar unele chestii de la ei chiar imi plac.. asa ca ultima mea comanda a constat in FDT Calming Effect (ivory -  e cam deschis chiar si pentru mine... dar i like it anyways), un ruj al carui nume nu il stiu (era pe eticheta pe care am arunca-o :D) insa culoare este Peach, un set Solutions Plus format din demachiant gel, crema iluminatoare pentru fata si crema iluminatoare pentru ochi; o crema pentru picioare, un gel de dus Aloha (e preferatul meu din gama Senses), o crema pentru corp hidratanta, un creion de ochi cu 2 capete (unul gri, unul negru), o masca pentru fata cu namol de la Marea Moarta (era iar la reducere asa ca am luat-o chiar daca mai am una), un baton corector clearskin si setul acela dragut de pile pentru unghii.


 Cam astea au fost comenzile.. prin diferite mijloace.. :D


Restul produselor sunt cumparate din diverse locuri, in diverse zile ale perioadei mele de lipsa...: o oja a carei culoare o ador, un clestisor verde de intors genele :), un ruj de la Deborah a carui culoare este aproape la fel ca cea a ojei, o trusa eyes shadow no name (culorile sunt foarte pigmentate - o sa fac in curand un look cu ele - sunt superbe), 5 creioane de ochi no name: verde, vernil, albastru, indigo si mov.


In imagine se poate vedea si un parfum, Noa de la Cacharel, pe care nu l-am cumparat, l-am primit de la iubitul meu. Ador parfumul.. am uitat de Chance-ul de la Chanel de cand il am :D (parfumul e un cadou no reason.. asa e el, iubitul meu, un scump :X :X ... cele mai multe cadouri de la el le-am primit fara sa fie o zi anume).



P.S.: Inca nu am reusit sa incerc toate produsele... sunt inca in urma cu multe... dar o sa revin la programul meu normal... si nu o sa mai lipsesc :D


PoooP, Madd

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu