luni, 14 februarie 2011

White roses

Hey!

Happy Valentine`s Day! Chiar daca e cam tarziu... :)

Cum v-ati pentrecut ziua? Ati sarbatorit Valentine`s day?

Eu am avut o zi frumoasa... si am fost fericita pentru ca a fost cald si m-a dus cu gandul la primavara - I LOVE SPRING!!
Am avut chef sa ma machiez putin pentru munca, mai ales pentru ca stiam ca nu voi mai ajunge acasa pentru ca dupa program voi merge in oras cu Iubitu` :)
So, am facut un machiaj putin cam incarcat pentru pranz, cand am plecat eu la munca, dar pentru seara mi s-a parut ok.




Din pacate eram pe fuga si nu am facut foto mai clare cu machiajul ochilor... oricum nu as sti sa va spun ce culori am folosit... m-am jucat cu vreo 8 culori din paleta 120 :D

Pe seara, doamna la care fac comenzi la Avon a venit cu ultima comanda  - nici nu se putea mai bine - pentru ca mi-a venit inimioara :)... gentuta :D







O ador! :) Si pentru ca tot e o inimioara.. si pentru ca tot e despre inimioare azi... am si purtat-o in seara asta :D

Tot acum mi-a venit si un gel eye liner de la Avon... care mi s-a parut ok. Am incercat sa il intind pe mana dar nu am reusit, ceea ce e super ok daca ramane la fel si la ochi, iar de sters.. s-a sters foarte greu cu un servetel demachiant + apa si sapun :)




Albi.. da, trandafiri...mda... Nu sunt fanul trandafirilor, prefer ghioceii de mii de ori mi repede decat un trandafir :) dar iubitului meu ii este rusine sa cumpere ghiocei :)... chiar si dupa un training de 5 primaveri, tot nu merge in piata pentru ghiocei :((( Doar daca am noroc sa gaseasca pe cineva in trafic, pe la semanfoare cu ghiocei de vanzare, imi ia si el florile mele preferate. :((
De ce albi? Pentru ca ii urasc pe cei rosii :D... iar roz mi-a luat ultima data.. incearca si el sa diversifice... :D


Poop!

4 comentarii:

  1. OH MY GOD! Gentuta aia e fenomenal de fantastic de SUPERBA! Si o vreau! Mai am sanse sa o gasesc in cataloage? Si daca nu cer prea mult, cat a costat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Yap e superba! :) Sigur o mai gasesti. Eu am vazut-o si in catalogul de luna asta.. parca avea pretul de 50 sau 60 de lei... parca :D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare dragutica gentuta>:D< Multe fete o adora:)

    RăspundețiȘtergere