marți, 8 februarie 2011

Black & Yellow Make-up

Hello girls!


In primul rand vreau sa va spun ca mi-am rezolvat problema din posteare trecuta. Am achizitionat un dulapior cu 4 sertare in care mi-au incaput toate, frumos asezate. :) Thenx again 4 help!:*

De obicei ma machiez cat mai "natural" sau chiar deloc, insa sunt zile, cum e azi, cand am chef sa amestec culorile... :D Si iata ce-a iesit...



Cred ca mi-e prea dor de vara ... :(


Ce am folosit:
Fata:
  • FDT Touch to Believe it - Warm almond 45;
  • Translucent matifying powder, ELF;
  • Healty glow bronzing powder - Luminance, ELF;
  • Tender blush on - 08, Frmasi;

Ochi:
  • Eyebrow cake powder - Drak brown, NYX;
  • Duo eye shadow cream - Blak Licorice, ELF;
  • Jumbo eye pencil - Black Bean, NYX;
  • Ultra pearl mania - Black Pearl, NYX;
  • Paleta 120;
  • Silky shadow pearly - bright yellow, Seventeen;
  • Smire eye pencil - Green, ELF;
  • Creion negru ADA;
  • Lash Stiletto, Maybelline;
  • Elegant lashes #201 Blck;
Buze:
  • Creion roz ADA;
  • Rouge pur - 12, Givenchy;


Culori folosite din Paleta 120:








Bye! :*

5 comentarii:

  1. wow cat de colorat este..clar ma duce cu gandul la vara..
    eu as vedea machiajul asta la carnavalul din Brazilia:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarul e ca tanjesc dupa vara...da` si Brazilia e ok, daca vara tot intarzie :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea, sper că nu te vei supăra pe mine pentru părerea sinceră :)
    E puțin exagerat machiajul.. și ochi, și buze și obraji prea intens. Ori una, ori alta .
    Sub sprâncene aș fi pus un fard care să ofere luminozitate, să deschidă ochii, și în colțurile interioare la fel.
    Rujul e prea roz, ar fi mers ceva mai cuminte.
    Iar blush-ul...e mult și aplicat greșit. În primul rând că e prea întins spre ureche, și în al doilea rând ar fi trebuit aplicat puțin mai sus, și nu în dreptul gurii.
    Dar ...dacă ai făcut machiajul ăsta doar pentru a te juca cu nuanțele... e ok ca și experiment.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ma supar :D Clar nu am iesit cu el afara din casa!!! :D Nici macar nu as fi deschis usa vecinilor daca ar fi sunat la usa!! Este un machiaj facut de dragul de a amesteca culorile!
    Merci oricum de sfaturi! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. wow! super! Ma trimite cu gandul la o plaja tropicala :)

    RăspundețiȘtergere