luni, 30 august 2010

Machiaj al ochilor in nuante de mov si auriu

Ieri am vazut intr-o reclama o rochie mov cu auriu si, pentru ca mi-a placut cum arata combinatia aceasta de culori, am incercat sa le combin si intr-un machiaj.
Insa, ca de obicei, nu m-am putut abtine in a folosi mai multe nuante de mov si un pic de roz.. :)
In final a iesit cam asa:

Dupa ce am aplicat fondul de ten si pudra, am folosit un fard de ochi crema, culoarea roz, in loc de baza de machiaj. Dupa aceea am aplicat fardurile in combinatia dorita.
Culori flosite si ordinea aplicarii acestora:
- auriu intr-o nuanta foarte pigmentata -  pe ploapa mobila;
- 2 nuante de mov: o nuanta de mov in coltul interior al ochiului si pe arcada si un indigo in coltul exterior al ochiului;
- roz - corai - aplicat in extremitatea de sus a arcadei, sub spranceana, in loc de iluminator;
- putin albastru inchis care, amestecat cu mov pare un indigo - aplicat in extremitatea coltului exterior al ochiului;
- auriu care pare mai mult alb cu refexii aurii - aplicat in partea de jos a ochiului, in coltul interior al ochiului pe ploapa de jos si in coltul exterior imediat sub nuanta de indigo, mascand astfel imperfectiunile liniei cu care se termina culoarea aplicat pe pleoapa mobila si arcada.

Creion de ochi auriu in partea de jos a ochiului + mascara pe genele de sus cat si pe cele de jos + o pudra iuluminatoare cu reflexii auri, imediat sub ochi.
Blush, ruj si gloss si gata! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu