vineri, 21 ianuarie 2011

Despre carti... si alte nimicuri

Hello!

Sunt la munca.... dar nu am ocupatie... stau....
Defapt nu stau, citesc... pentru a nu stiu a cata oara citesc Amurg de Stephenie Mayer, iar de data asta senzatia e ciudata pentru ca acum mincul Calarasi seamana izbitor cu Forks... din cauza ploii constante din ultimile zile si a stratului de nori care imi ofera senzatia de claustrofobie! Din pacate nu pot asemana cele doua orase si din punct de vedere al vegetatiei... aici totul e usact, fara viata...

As avea nevoie de o ciocolata calda si un fotoliu / pat confortabil... ar fi un inceput de weekend perfect!

M-am reapucat de citit.. nu ca am decis, dar e un fapt... dar nici nu am renuntat vreodata iar acum am reinceput... insa mereu cand sunt in sesiune si ar trebui sa citesc carti de specialitate pentru ultimile mele amarate de examene de la masterul acesta, eu citesc orice altceva.



Azi de dimineata am terminat "Sunt aiurita si se ia", o lectura usoara si placut - atat de placuta ca am inceput cartea ieri si am terminat-o in dimineata asta...
Asa fac mereu cand imi place o carte: nu mananc, nu beau, nu dorm pana nu o termin :) Ba mai mult, daca mi-a placut foarte mult cartea citesc si prefata si toate parerile de pe ultima coperta :)



Insa cu cele 4 carti ale lui Meyer e alta poveste... prima data cand le-am citit nu le lasam din mana... si asteptam cu nerabdare aparitia urmatorei carti - cea mai grea a fost asteptarea pentru Zori de zi, cateva luni, dar inainte o citisem in engleza - apoi, dupa ce am citit cartile am vazut si filmele (mai putin la Amurg, unde am vazut mai intai filmul, mi-a placut baiatul, am cautat informatii si am aflat de carti).
Dupa cateva saptamani dupa ce citisem toate cele 4 carti mi-am spus ca merita recitite, asa ca le-am recitit si mi s-a parut alta poveste pentru ca acum eram atenta la detalii, deindata ce firul actiunii imi era deja cunoscut.



Apoi se anunta premierea filmului New Moon, asa ca imi propun sa recitesc inca odata cartile si apoi sa ma bucur si de film - de care, apropo sunt dezamagita - si asa le-am citit a treia oara. Iar povestea s-a repetat inainte de aparitia filmului Eclipsa.
Azi m-am hotarat datorita vremii de afara ca ar fi potrivit sa recitesc cartile! :)

Stiu credeti ca sunt bolnava:), ca am probleme serioase :)) Poate chiar am, dar mie tot imi plac cartile astea :D

Mai sunt pe lista mea cateva carti care mi-au placut si le-am recitit de cateva sau am in gand sa le recitesc, cum ar fi "Esco a fare due passi" de Fabio Volo (e in italiana si ca sa ii prind toate subltilitatile literare am recitit-o de vreo 3, 4 ori :D.. dar a meritat), "Scuza, ma ti chiamo amore", "Prin tara simturilor", "Povestea lui O", "Belle de nuit", "Blle de Jour " ("Noile aventuri ale unei prostituate de lux londoneze" nu se ridica la nivelul primei carti), "Nopti orientale", "Fructul interzis", "Melisa P", "Adela"... dar nu neaparat in ordinea asta...

Mi-ar placea asa mult sa gasesc alte carti care sa imi placa pe masura astora... carti care sa ma tina prinsa de ele, sa nu vreau sa le las din mana pana nu le termin...

Voi ce cititi sau ce ati citit si v-a placut mult?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu