duminică, 14 februarie 2010

4 ani și o lună

Azi e ziua noastră, a mea și a lui Iubitu, în primul rând pentru că azi e ziua tuturor îndrăgostiților și în al doilea rând pentru că azi am mai adăugat o luna la cei 4 ani decând suntem împreună.


De obicei, ca să râdă de mine, îmi spunea că el nu mai este îndrăgostit de mine, că ține la mine dar ceea ce simte nu mai este iubire... iar eu mereu începeam să plâng și îi spuneam că, indiferent de ce simte el, eu contiui să îl iubesc.
Astăzi a fost divers de anii trecuți. M-a sunat de la primele ore ale dimineții pentru a-mi spune ”la mulți ani” iar pe la ora 11 era deja la ușa mea cu un mare buchet de trandafiri roz (florile mele preferate sunt ghioceii dar pentru că nu a găsit a ținut cont de culoarea mea preferată și mi-a luat flori roz).
În cursul zilei, după ce am rezolvat împreună niște probleme rămase din cursul săptămânii, mi-a vorbit despre iubirea dintre noi, despre povestea noastră care a depășit limitele obișnuite ale unei astfel de relații și ne-am amintit amândoi diverse momente petrecute împreună. Seara am ieșit împreună la un restaurant, am luat cina și ne-am făcut diverse declarații.



Astăzi chiar am simțit că a fost ziua îndrăgostiților. Am avut sentimentul acela de împlinire după care tânjeam când vedeam anii precedenți perechile care păreau așa de îndrăgostite și de fericite.

Încă îl iubesc și știu că și el încă mă iubește! Sunt fericită!!!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu