sâmbătă, 25 septembrie 2010

Back 2 School, Work... Look

Scoala a inceput deja insa, pentru ca azi am avut un machiaj foarte ”cuminte”, m-am gandit ca ar putea fi luat si la scoala, facultate sau la o zi de munca (ca in cazul meu :D ).
Culorile pe care le-am folosit sunt tonuri de maro, in ton cu toamna ce abia a inceput, si am folosit si putin tus negru pentru a accentua putin privirea; in loc de blush am folosit un bronzer iar pe buze un balsam.
Deci.. iata cum arata look-ul meu ”cuminte”:


Produse folosite:
  * face: Nourishing day Cream with sea buckthorn and olive oil, Cosmetic Plant  - ca baza;
            Mineral Infused Face Primer, E.L.F. - gama Studio;
            Light Energy Radiant Look foundation (nuanta 2 - Medium), Miss Sporty;
            Clarifying Pressed Powder (nuanta Honey), E.L.F.;
            Healthy Glow Bronzing Powder (nuanta Sun Kissed), E.L.F. - ca blush;

*eyes:  J'Adore Two-Way Care Multi - Eye Shadow & Blusher, Dior
           Cream Eyeliner, E.L.F.- gama Studio;
           Eyebrow Pencil, No Name;
           The Colossal Volum' Express Mascara, Maybelline;

*lips:  Nivea Lip Care, Passion Fruit, Nivea;

*brushes: Angled Foundation Brush, E.L.F. -gama Studio;
               Powder Brush, E.L.F. - gama Studio;
               Blush Brush, E.L.F. - gama Studio;
               Professional Total Face Brush, E.L.F.;
               Professional Blending Eye Brush, E.L.F.;
               Professional Eye Shadow Brush, E.L.F..





Nu uitati: intrebati / criticati / dati-va cu parerea (mada_pino@yahoo.com)
PoooP! Madd

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu