duminică, 26 septembrie 2010

Shopping-ul pasiunea tuturor femeilor!!

Se spune ca shopping-ul pentru femei e ca sexul si/sau fotbalul pentru barbati. Nu stiu cum e pentru alte fete dar pentru mine e relaxant...
Asa ca azi, dupa o saptamana de munca am fost la o mica plimbare prin magazine... De fapt saptamana asta nu a trecut nicio zi fara sa cumpar ceva :D

Luni am "descoperit" un magazin de accesorii cu preturi imposibil de mici si cu chestii extraordinar de frumoase. Asa ca am vizitat acest magazin de 2 ori in aceasta saptamana :)
Luni, cand l-am gasit (el era acolo de mult dar eu nu l-am observat) am cumparat doar cateva chestii de prins parul insa am plecat cu gandul la multe lucruri frumoase din acel magazin. Asa ca marti dimineata am fost sa achizitionez ceea ce imi doream: 2 inele, o pereche de cercei, un lant si un portofel din lac, negru, care poate fi purtat si ca poseta plic la cat de frumos e :D
Ce mi-a placut foarte mult la acest magazin si m-a si surprins in acelasi timp este faprul ca fiecare obiect cumparat de aici il impacheteaza in saculete foarte dragute, pe care le pun in pungute personalizate cu numele magazinului (in foto am pus accesoriile pe saculet iar pungutele roz sunt tot de la acest magazin).




Oficial: m-am indragostit de magazinul acesta!! :D

Shopping-ul a continuat miercuri, sau mai bine zis s-a finalizat, pentru ca mi-a ajuns ultima comada ELF. By the way, I love gama Studio! Pensulele sunt fenomenale! (on my wish list sunt toate celelalte pesule din aceasta gama).

Imi plac foarte mult tusul crema si primer-ul!


Joi am considerat ca as mai avea nevoie de un fond de ten cand l-am vazut pe cel de la Miss Sporty, asa ca l-am luat. Iar vineri, dupa ce am terminat serviciul, am intrat in Penny Market pentru cateva cumparaturi casnice dar mi-a atras atentia si o crema vitalizanta de zi pentru fata cu ulei de catina si ulei de masline, de la Cosmetic Plant. Si, desi a costat doar 8 lei, este foarte hidratanta dar nu imi lasa tenul lucios. Sunt extrem de multumita de ea!!

Azi, desi sambata, a fost saptamana in care am fost de munca - pana la ora 14 - iar apoi, ca sa ma relaxez am plecat prin magazine, din care am "cules" :) cate una alta...
Inca nu am reusit sa incerc fardurile insa o voi face maine :)
Am ales un 4 farduri de ochi si un ruj  + un balsam pentru par de la Pantene (este cel nou, abia astept sa il incerc!)


                                             - mi-au placut foarte mult nuantele (5.3lei)


                                             Silky Shadow Pearly, Seventeen -- Bright Yellow (12.5lei)



                             Studio Colour Mono Eye Shadow, Miss Sporty -- 103 Show Off (7.5lei)




                                      Perfect Harmony Eyes, Seventeen --Play with Magic (26lei)




                                          Perfec Color Lipstick, Miss Sporty -- Innocence (7.5lei)



Acum mi-am promis o pauza de cateva zile din cumparaturi... dar la magazinul de accesorii sigur ajung iar saptamana viitoare :)


PoooP!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu